Hristos ne-a inviat!

Invierea reprezinta cel mai minunat act al lui Dumnezeu , aduce in  realitatea vazuta  IUBIREA Sa  pentru  copiii  neascultatori , murdari si egoisti ,care suntem noi. Ne tavalim prin praf ,mancam pamant,ne batem pentru „jucarii” si tot noi cu gura mare :de ce eu nu am ,de ce eu nu pot,de ce ,de ce …? El nu s-a suparat pentru ca L-am certat ,ca nu L-am ascultat ,ca L-am  „batut” cu pacatele noastre ci ne-a luat pe toti si ne-a facut ai Lui ,ne-a dat totul ,toate bunatatile din vistieriile Sale ,n-a pastrat nimic pentru El ,nimic,cerandu-ne in schimb sa dam si noi tot ce avem .Dar ce avem noi  sa-I dam?Viata noastra de fapt nu e a noastra, tot El ne-a dat-o!… dar a lasat si ceva sa avem numai noi …al nostru :LIBERA VOIE …peste care  nu se baga caci e zona in care omul este dumnezeu .Aici e cheia :daca-i dam si Libera Alegere lui Dumnezeu ,abia atunci devenim oameni ,iesim din starea de „bolnavi” neputinciosi  ,ologi ,schiopi,orbi  .

12  oameni (Apostolii) majoritatea oameni de la tara ,pescari  au raspandit crestinismul in lume.Pare o nebunie …cum e posibil ca cativa oameni fara pretentii intelectuale sa creeze aceasta falie care a zguduit  istoria omenirii …sa fi fost toti genii ? Da! au fost caci i-a luminat Duhul Sfant si au fost intelepti …la fel de intelepti ca Dumnezeu  :)   caci El vorbea prin ei.

Hristos  e singurul MODEL  viabil  de urmat …pe cruce! …e randul nostru !

Lasă un răspuns

