Fericirea tine de noi

De foarte multe ori in viata mi-am dorit cate ceva (ce consideram eu ,la acel moment ca e de dorit si de avut) uneori foarte mult  si…nu intotdeauna am primit ce imi doream…si cine oare era trist si bosumflat  si nefericit? …si mii de intrebari treceau prin minte: dar de ce sa nu am eu „acel ceva” ,cu ce e mai bun altul decat mine sa aiba si eu nu ? si imi storceam creierii si ma necajeam si ma smiorcaiam…Acum privind retrospectiv la ceea ce s-a intamplat si analizand cum au evoluat unele  „lucruri”  realizez foarte surprins ca ACUM e mai bine ca nu am avut acele lucruri pe care mi le doream foarte mult tocmai pentru ca nu vedeam ce vad acum (si nici nu aveam cum sa „vad”) dar Cineva a avut grija de mine si nu mi-a bagat in seama toanele ci a vrut sa ma cizeleze cum stie El si…desi de multe ori  „evadam” si ma opuneam si obiectam…a „zambit” cu subanteles  ,dar  nu m-a parasit .Fericirea tine de noi ,e chiar langa noi ,o putem „atinge” .E adevarat ca pentru a o „accesa” trebuie sa introducem codul JUST …caci daca ar fi putut-o accesa oricine, oricand ,fara niste reguli FOARTE STRICTE …nu s-ar mai fi numit fericire ci altfel…

4 Răspunsuri to “Fericirea tine de noi”

  1. vistrandafiriu Says:

    Suuper textul😀 , ai dreptate in tot ceea ce ai scris, pupic!:*

  2. 33de3 Says:

    🙂 mersi…mersi…

  3. Rodica Botan Says:

    Ar trebui sa-i multumim Lui Dumnezeu si pentru rugaciunile la care nu raspunde…din dragoste pentru noi; ca nu stim totdeauna ce cerem.

    Bine gindit!!!

  4. 33de3 Says:

    🙂 da …de multe ori ii cerem „cutite” (foarte ascutite) doar pentru ca stralucesc ,dar vai de noi daca ni le-ar da …

Lasă un răspuns

