Geniala…din toate punctele de vedere

3vw3gvmsrmulx8ueyr

Spuneti care a fost primul gand ce v-a trecut prin cap dupa ce ati privit fotografia?

Primul ,nu al doilea! 🙂

4 Răspunsuri to “Geniala…din toate punctele de vedere”

  1. Rodica Botan Says:

    …gindul meu a fost ca mai degraba ii dau bani…si ca nu e nimic de zimbit in starea umila a omului…

    Al doilea gind a fost ca e jignitor ce m-am gindit prima data…

  2. 33de3 Says:

    cred ca la nivel sufletesc ,intim acest om ar fi mai multumit ,chiar daca se culca vreodata cu burta goala,de o privire calda… de o incurajare ; „zambetul ” pe care il cerea cred ca se referea la ideea :”dati-mi putina iubire ,pretuiti-ma si pe mine ca si eu sunt om,ca si voi….nu ma umiliti pana la capat ,chiar daca imi dati din banutii vostrii ”
    ironia ironiilor e ca …acel nevoias…ne ajuta mai mult el pe noi decat noi pe el… 🙂 ….chiar daca poate,el…

  3. Rodica Botan Says:

    Mai in secret, asa…mai toti sintem de fapt niste cersitori de iubire…chiar daca nu recunoastem!!!

  4. 33de3 Says:

    🙂 …nu recunosc nimic … 🙂
    …dar e adevarat !

Lasă un răspuns

