Craciunul

brad

Mai sunt putine zile pana la seara din care Dumnezeu a intrat  ca om in istoria  lumii acesteia. Nu e un lucru de mirare? Dumnezeu sa se faca si om ,sa intre in propria creatie pentru a o ridica de unde  a cazut din  neascultare.Dumnezeu a venit ,dar se pare ca propria Sa  lume L-a ignorat si nu a avut loc intr-o casa sa se nasca, ci intr-un staul .Nemaiauzita minune ,Imparatul vine in propria imparatie ,dar e tratat ca un rob, iar El nu se manie ,ci mai mult isi va da viata pentru lumea nerecunoscatoare.Iubire minunata!

Sarbatorile crestine nu sunt sarbatori ale trupului ci ale sufletului ,desi…  trupul se bucura cu bucatele ce se gatesc pentru aceste sarbatori,   daca sufletul nu simte bucuria tainica …ce folos?

Am avut si eu perioade cand nu eram „prea” crestin si imi amintesc ca imi umpleam doar stomacul  cu bucate dar simteam in continuare un „gol”  .Cand am inceput sa ma tin un post, sa ma spovedesc ,sa ma rog ,lucrurile s-au  schimbat  intr-un chip tainic si minunat.Nu e usor, dar lucrurile adevarate  nu sunt facile.Trebuie sa arati ca vrei…. si ….vei primi mai mult decat iti inchipui!

Lasă un răspuns

