La stanga sau la dreapta?

left_right

Fiecare zi vine cu provocarile ei si cu alegerile ei bune sau rele ,mai bine spus bune si rele , caci cine se poate lauda ca a facut  numai alegeri bune? In alegerile noastre ,uneori  ,suntem influetati si de starea  de moment (in acest caz se fac cele mai multe greseli) adica nu gandim rational ci cu  manie sau frustrare  ,sau indiferenta ,sau frica..si …o dam in bara….In fiecare zi suntem in fata unei (unor) intersectii si trebuie sa luam decizii :stanga sau dreapta(sau poate inainte)?Care e decizia buna? Sa ai incredere in tine? sau in Altcineva? Eu am simtit pe propria piele (cred ca toti am simtit-o) „roadele” decizilor gresite : devin lanturi  care, in timp, te leaga de maini si de picioare  si incepi sa te misti tot mai greu si iei din ce in ce mai multe decizii gresite …pana cazi ..si nu te mai poti misca…si atunci ai „timp” de reflectie  ….in acest caz ai 2 optiuni :fie „apelezi” la un Lacatus care sa-ti taie lanturile …fie acumulezi lanturi pana esti strivit…deci ,pana la urma,stanga sau dreapta?

63193532def31274115fa497d5d9dfc1

2 Răspunsuri to “La stanga sau la dreapta?”

  1. moi non plus Says:

    mereu intreb asta in masina doar pt placerea alegerii bruste: „stanga sau dreapta”..norocul meu ca tot eu sunt soferul si iau alegerea care imi convine mai mult :))

  2. 33de3 Says:

    e bine ca macar alegi ceva ,eu ,de obicei, intru in gardul din fata🙂

Lasă un răspuns

