Pareri …

Datu cu parerea e un sport national toti isi dau cu parerea si sunt toti foarte siguri de ceea ce spun .Nu prea mai intalnesti oameni care sa spuna :”pai in chestiunea asta nu ma pricep intreaba pe unu din domeniul respectiv care stie cu ce se mananca …” Toti suntem experti …sau macar vrem sa parem ,daca nu suntem.Asa ca ce mi-am zis …ba fraiere ia da-ti si tu cu parerea  chiar daca nu te asculta nimeni dar macar esti tigru pe blogu tau …faci ce vrei …te dai si tu mare (fraier)…

Toti stiu cu sta „treaba „cu fotbalul  cu femeile   si cu politica  .Eu recunosc ca habar n-am ..de fotbal stiu foarte putine lucruri (stiu ce inseamna „echipa scurta” si cam atat),  de femei …ce sa mai vorbesc…nu stiu nimic  iar politica e o curva ..mie nu-mi plac curvele  …

In concluzie :habar n-am de nimic pa lumea asta  Ce ma fac? …Bine ca mi-am facut blog …bloguiesc ,deci traiesc ? Valeu numai prostii am scris …ia sa sterg io repede bazaconiile …ups am apasat pe „publica” .a scapat de data asta  …o sa dau o dezmintire ….altadata…

Lasă un răspuns

