Aurore si maci

6 Răspunsuri to “Aurore si maci”

  1. Diana Says:

    wow…ce frumos…aurore…maci…si combinatia de ambele la un loc…superb.😛 eu azi am castigat un concurs unde trebuia sa ghicesc ce e intr-o fotografie. era pistilul unui mac. dar am fost singura care a ghicit! :)) cum sa nu pot recunoaste un mac, cand ii iubesc atat?😀

  2. Diana Says:

    aaa..chiar…de ce 33 de 3? de unde vine? apropo, 3 e cifra mea. sunt nascuta pe 3 si de obicei 3 imi aduce noroc.😛

  3. 33de3 Says:

    felicitari pentru concurs😉 …iar..apropo de 3…sigur stii si tu ca reprezinta dragostea absoluta …si daca te-ai nascut pe 3 …nu cumva te-ai nascut si intr-o luna multiplu de 3?

  4. Diana Says:

    da? nu stiam ca 3 reprezinta dragostea absoluta! ce super.. si m-am nascut si intr-o luna multiplu de 3…iunie :)) sunt o norocoasa? ma simt ca una! :))

  5. 33de3 Says:

    putem continua cu simbolismele litera de inceput a numelui tau “D” in greceste se scrie “Δ ” compusa din 3 drepte,iar 3🙂 dar in viata fundamentala e alegerea(vointa) libera ;la un moment dat,ne aflam unde ne aflam datorita(sau din cauza ) propriilor noastre alegeri ,ce parere ai?

  6. Diana Says:

    am aceeasi parere…pentru ca am trait-o pe pielea mea. nu te poti lasa dus de val. alegerile, facute si cu mintea si cu inima, iti fac viata frumoasa sau nu. doar de noi depinde.🙂
    legat de numele meu…cineva mi-a spus odata ca faptul ca si numele si prenumele imi incep cu „D” arata ca sunt un om norocos, cu destin frumos.
    dar eu cred ca sunt norocoasa pentru ca am sufletul deschis. asta e norocul meu. iar in destin nu cred, pentru ca viata nu e ceva ce ti se intampla. viata e ceea ce realizezi tu.
    totusi…de ce 33 de 3?😀

Lasă un răspuns

