Prin blogul romanesc

Blogul e ca viata, multi sarlatani cu gura mare, cu tupeu si cu „metoda” care stau in fata pe topurile wordpress-ului ,fandosite care cred ca fara ele lumea s-ar sfarsi ,dar …intalnesti si oameni de valoare atat intelectuala ,cat si sentimentala ,fiecare pe felia lui.E adevarat ca oamenii de calitate sufleteasca sunt mai putini si tre’ sa-i cauti cu ceva staruinta ….si… ii vei gasi.Eu ,sincer sa fiu ,am intalnit cateva bloguri de calitate dar nu neaparat in top 100 ci ,din favoritele unora din top 100 si acest lucru face sa creasca in ochii mei cel care face trimiterea🙂 ,nu spun ca cei din top 100 n-ar fi buni ci ca cei care nu urmaresc neaparat ratingul ,ci „calitatea” in sine aceia sunt in top pentru mine.E minunat sa dai de un blog de 5 stele ,ca din intamplare….. ca atunci cand castigi la loto…io n-am castigat niciodata dar ..spuneam si eu🙂 .Lucrul extraordinar e sa gasesti intr-un blog un raspuns pe care il cautai de mult ,ma refer la viata proprie.Da… scrieti oameni buni, scrieti de sa ia foc tastaturile ,scrieti cat mai bine ,cat mai mult ,cat si cum puteti voi…cu mainile ,cu picioarele …numai sa scrieti!

2 Răspunsuri to “Prin blogul romanesc”

  1. Elsa Says:

    Am gasit si eu multe lucruri care nu mi-au placut – injurii, vorbe urate…nu inteleg care e motivul…pana la urma, fiecare cu parerile lui, iar daca nu iti plac nu mai intra pe blogul respectivului,nu?!

  2. 33de3 Says:

    draga elsa bine ai venit …sunt de acord cu tine…si cu modul cum certi mangaind. 🙂

Lasă un răspuns

